Reklamace

Vážíme si Vaší důvěry v senzor iCan i3 CGM a jsme odhodláni poskytovat kvalitní služby i v případě, že nastanou nečekané situace.

Důležité upozornění:
Po dobu používání senzoru uchovejte původní krabici a obal, budou nezbytné pro jeho bezpečné zaslání v případě reklamace.

Pokud máte problém s funkčností senzoru, můžete žádost o reklamaci zaslat přes online formulář pro nahlášení reklamace vadného výrobku (senzoru) .

formular_reklamace_ican

Abychom zajistili co nejhladší průběh reklamace, postupujte, prosím, dle následujících pokynů. Vadný senzor nevyhazujte, dokud reklamace nebude vyřízena!

1. Místo pro zaslání reklamovaného senzoru:

  1. Lékárny, kde byl senzor zakoupen: Pokud jste senzor zakoupili v lékárně, doporučujeme nejprve kontaktovat přímo vaši lékárnu. Pro reklamaci je nutné předložit:
  2. Zaslání přímo k nám: při vyplnění online reklamačního formuláře si zvolte způsob odeslání vadného senzoru:
    • kurýrní službou PPL nebo GLS
    • tištěný štítek nebo vygenerovaný QR kód (PIN)
    Po potvrzení oprávněné reklamace vám bude zaslán nový senzor s instrukcemi. Dle vaší volby obdržíte buď tištěný štítek (přiložený v zásilce s novým senzorem), nebo e-mailem obdržíte QR kód (smart PIN kód). Až obdržíte nový senzor, prosíme, zabalte vadný senzor do přiloženého sáčku (součást zásilky) a zašlete jej zpět.

Kontaktní údaje reklamačního oddělení:

2. Zákonné podmínky reklamace:

Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými zákonnými podmínkami. Pokud reklamace splňuje zákonné podmínky, bude vyřízena v zákonné lhůtě. Upozornění: Výrobek iCan i3 je dodáván v hygienicky zapečetěném obalu. V souladu s § 1837 písm. d) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy po otevření obalu z hygienických důvodů.

Pro uplatnění této záruky je nutné mít:

  • Kód zařízení
  • Popis reklamace a fotografii závady nebo potíží
  • Udělený přístup do aplikace iCan CGM pro vyhodnocení funkčnosti senzoru

Tyto informace jsou zapotřebí k potvrzení výměny.

Pro posouzení reklamace nás prosíme kontaktujte:

3. Náhradní nový senzor:

Pokyny, které obdržíte s novým senzorem u uznané reklamace.

Pokud máte jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedené adrese nebo přes naši zákaznickou podporu.

Děkujeme vám za pochopení a spolupráci!

🌟 Staň se součástí naší komunity věrnostního programu
🛒 Koupit senzor iCan i3