Reklamace
Vážíme si Vaší důvěry v senzor iCan i3 CGM a jsme odhodláni poskytovat kvalitní služby i v případě, že nastanou nečekané situace.
Důležité upozornění:
Po dobu používání senzoru uchovejte původní krabici a obal, budou nezbytné pro jeho bezpečné zaslání v případě reklamace.
Pokud máte problém s funkčností senzoru, můžete žádost o reklamaci zaslat přes formulář pro nahlášení reklamace vadného výrobku (senzoru).
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme obrátit se přímo na nás, jako výhradního zástupce iCan pro Českou republiku, a to prostřednictvím níže uvedených kontaktů nebo online formuláře. Reklamaci můžete uplatnit také v lékárně či na pobočce Alza.cz, kde jste senzor zakoupili.

Abychom zajistili co nejhladší průběh reklamace, postupujte, prosím, dle následujících pokynů. Vadný senzor nevyhazujte, dokud reklamace nebude vyřízena!
1. Místo pro zaslání reklamovaného senzoru
- Zaslání přímo k nám: při vyplnění online reklamačního formuláře si zvolíte způsob odeslání vadného senzoru:
- Kurýrní službou PPL nebo GLS
- Tištěný štítek nebo vygenerovaný QR kód (PIN)
- Lékárny nebo Alza.cz, kde byl senzor zakoupen: pokud jste senzor zakoupili zde, můžete kontaktovat přímo Vaši lékárnu nebo pobočku Alza.cz. Pro reklamaci je nutné předložit:
- Vadný senzor
- Daňový doklad o koupi
- Vyplněný reklamační formulář
Kontaktní údaje reklamačního oddělení:
- QuickSeal International, s.r.o., Drahelická 2083, 288 02 Nymburk
- Email: servis@icansenzor.cz
- Tel.: +420 234 142 105
2. Zákonné podmínky reklamace
Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými zákonnými podmínkami. Pokud reklamace splňuje zákonné podmínky, bude vyřízena v zákonné lhůtě. Upozornění: senzor iCan i3 je dodáván v hygienicky zapečetěném obalu. V souladu s § 1837 písm. d) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy po otevření obalu z hygienických důvodů.
Pro uplatnění této záruky je nutné mít:
- Sériové/výrobní číslo senzoru (SN)
- Daňový doklad o koupi
- Popis reklamace, fotografii senzoru a místa, kde je aplikován
- Udělený přístup do aplikace iCan CGM pro vyhodnocení funkčnosti senzoru
Tyto informace jsou zapotřebí k potvrzení výměny.
Pro posouzení reklamace nás prosíme kontaktujte:
- Email: servis@icansenzor.cz
- Tel.: +420 234 142 105
3. Náhradní nový senzor
Pokyny, které obdržíte s novým senzorem u uznané reklamace.
4. Odstoupení od smlouvy a vrácení senzoru do 14 dnů
V případě, že chcete senzor vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je to možné pouze tehdy, pokud senzor nebyl rozbalen, použit ani nijak poškozen a obal je hygienicky neporušený.
- Možnost odstoupení od kupní smlouvy dle čl. VIII. odst. 4 se dle ust. § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb. nevztahuje na zboží dodané v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující spotřebitel porušil.
Pro vrácení prosím využijte Žádost o odstoupení od smlouvy, kterou jste obdrželi v e-mailu v příloze k potvrzení objednávky. Tento formulář vytiskněte, vyplňte a vložte společně se senzorem do zásilky, kterou nám zašlete zpět.
Prosíme, abyste nás před odesláním senzoru zpět kontaktovali telefonicky nebo e-mailem a informovali nás, že nám senzor zasíláte zpět v rámci odstoupení od smlouvy, abychom mohli zásilku očekávat a zajistit rychlejší zpracování.
Pokud máte jakékoliv další dotazy k reklamaci nebo odstoupení od smlouvy, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedené adrese nebo přes naši zákaznickou podporu.
Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci!
