Reklamace

Vážíme si Vaší důvěry v senzor iCan i3 CGM a jsme odhodláni poskytovat kvalitní služby i v případě, že nastanou nečekané situace.

Důležité upozornění:
Po dobu používání senzoru uchovejte původní krabici a obal, budou nezbytné pro jeho bezpečné zaslání v případě reklamace.

Pokud máte problém s funkčností senzoru, můžete žádost o reklamaci zaslat přes formulář pro nahlášení reklamace vadného výrobku (senzoru).

Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme obrátit se přímo na nás, jako výhradního zástupce iCan pro Českou republiku, a to prostřednictvím níže uvedených kontaktů nebo online formuláře. Reklamaci můžete uplatnit také v lékárně či na pobočce Alza.cz, kde jste senzor zakoupili.

Formulář reklamace iCan

Abychom zajistili co nejhladší průběh reklamace, postupujte, prosím, dle následujících pokynů. Vadný senzor nevyhazujte, dokud reklamace nebude vyřízena!

1. Místo pro zaslání reklamovaného senzoru

  1. Zaslání přímo k nám: při vyplnění online reklamačního formuláře si zvolíte způsob odeslání vadného senzoru:
    • Kurýrní službou PPL nebo GLS
    • Tištěný štítek nebo vygenerovaný QR kód (PIN)
    Po potvrzení oprávněné reklamace vám bude zaslán nový senzor s instrukcemi. Dle Vaší volby obdržíte buď tištěný štítek (přiložený v zásilce s novým senzorem), nebo e-mailem obdržíte QR kód (smart PIN kód). Až obdržíte nový senzor, prosíme, zabalte vadný senzor do přiloženého sáčku (součást zásilky) a zašlete jej zpět.
  2. Lékárny nebo Alza.cz, kde byl senzor zakoupen: pokud jste senzor zakoupili zde, můžete kontaktovat přímo Vaši lékárnu nebo pobočku Alza.cz. Pro reklamaci je nutné předložit:

Kontaktní údaje reklamačního oddělení:

2. Zákonné podmínky reklamace

Reklamace bude vyřízena v souladu s platnými zákonnými podmínkami. Pokud reklamace splňuje zákonné podmínky, bude vyřízena v zákonné lhůtě. Upozornění: senzor iCan i3 je dodáván v hygienicky zapečetěném obalu. V souladu s § 1837 písm. d) občanského zákoníku nelze odstoupit od smlouvy po otevření obalu z hygienických důvodů.

Pro uplatnění této záruky je nutné mít:

  • Sériové/výrobní číslo senzoru (SN)
  • Daňový doklad o koupi
  • Popis reklamace, fotografii senzoru a místa, kde je aplikován
  • Udělený přístup do aplikace iCan CGM pro vyhodnocení funkčnosti senzoru

Tyto informace jsou zapotřebí k potvrzení výměny.

Pro posouzení reklamace nás prosíme kontaktujte:

3. Náhradní nový senzor

Pokyny, které obdržíte s novým senzorem u uznané reklamace.

4. Odstoupení od smlouvy a vrácení senzoru do 14 dnů

V případě, že chcete senzor vrátit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je to možné pouze tehdy, pokud senzor nebyl rozbalen, použit ani nijak poškozen a obal je hygienicky neporušený.

  1. Možnost odstoupení od kupní smlouvy dle čl. VIII. odst. 4 se dle ust. § 1837 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb. nevztahuje na zboží dodané v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující spotřebitel porušil.

Pro vrácení prosím využijte Žádost o odstoupení od smlouvy, kterou jste obdrželi v e-mailu v příloze k potvrzení objednávky. Tento formulář vytiskněte, vyplňte a vložte společně se senzorem do zásilky, kterou nám zašlete zpět.

Prosíme, abyste nás před odesláním senzoru zpět kontaktovali telefonicky nebo e-mailem a informovali nás, že nám senzor zasíláte zpět v rámci odstoupení od smlouvy, abychom mohli zásilku očekávat a zajistit rychlejší zpracování.

Pokud máte jakékoliv další dotazy k reklamaci nebo odstoupení od smlouvy, neváhejte nás kontaktovat na výše uvedené adrese nebo přes naši zákaznickou podporu.

Děkujeme Vám za pochopení a spolupráci!

Formulář

[w-form-01KBP]

ℹ️ Důležitá informace:

Od 1. 1. 2026 bude možné u pacientů s diabetem 1. typu i diabetem 2. typu vyzvednout senzor iCan i3 ve Vaší lékárně na základě poukazu vystaveného lékařem, při splnění stanovených podmínek.

📦 Expedice objednávek během vánočních svátků:
Objednávky k odeslání přijímáme do 17. 12. 2025 do 16:30. Objednávky přijaté po tomto termínu budou zpracovány a expedovány od 5. 1. 2026.