Problém s propojením senzoru iCan i3 byl odstraněn

Milí zákazníci,

velmi se omlouváme za nedávné technické potíže při instalaci senzoru a jeho napojení na aplikaci iCan CGM. Problém, který způsoboval chybu při zadávání kódu ze senzoru, je již zcela odstraněn a aplikace nyní funguje správně.

Pokud jste měli s instalací senzoru potíže, můžete nyní postup zopakovat – propojení senzoru s aplikací by mělo proběhnout bez komplikací.

Děkujeme vám za trpělivost a pochopení, které jste nám během výpadku projevili. Velmi si vážíme vaší důvěry a podpory.

S přáním hezkého dne

Tým iCan

ℹ️ Důležitá informace:

Od 1. 1. 2026 bude možné u pacientů s diabetem 1. typu i diabetem 2. typu vyzvednout senzor iCan i3 ve Vaší lékárně na základě poukazu vystaveného lékařem, při splnění stanovených podmínek.

📦 Expedice objednávek během vánočních svátků:
Objednávky k odeslání přijímáme do 17. 12. 2025 do 16:30. Objednávky přijaté po tomto termínu budou zpracovány a expedovány od 5. 1. 2026.