„Začal podzim: víc dotazů?

Začátek podzimu, víc dotazů – a náš nový chatbot vám pomůže odpovědět rychle

Se startem září se tradičně zvyšuje výskyt respiračních onemocnění a s tím i množství dotazů. Abychom Vám usnadnili orientaci a urychlili odpovědi, spustili jsme chatbot pro rychlé zodpovídání nejčastějších otázek. Kromě prodeje iCan nabízíme i kvalitní podporu – kdykoli narazíte na problém, obraťte se na nás.

Spustit chatbot


Nejčastější dotazy k iCan senzoru

1) Nahrazuje senzor iCan i3 CGM glukometr?

Nenahrazuje. iCan je systém průběžného sledování glukózy (CGM), nikoli klasický glukometr. Senzor sleduje glukózu v mezibuněčné tekutině, která na změny reaguje se zpožděním oproti krvi.

Pokud senzor ukazuje nestandardní hodnoty, vždy se nejdříve přeměřte glukometrem z kapilární krve. Odběr z krve je rozhodující pro bezprostřední ověření hodnot.

V případě zdravotních potíží se vždy obraťte na svého lékaře. Senzor iCan není lék na diabetes – je to pomocník pro sledování trendů vašich hodnot.

2) Kam a jak umístit senzor – co dělat při ochlupení?

  • Řiďte se vždy oficiálním návodem k použití.
  • Před aplikací nepoužívejte krémy, dezinfekční gely s rezidui, oleje ani jiné přípravky, které mohou zhoršit přilnutí.
  • Pokožku očistěte a vydesinfikujte, poté zcela usušte!
  • V případě výrazného ochlupení doporučujeme místo šetrně oholit a následně pokožku zklidnit a vysušit (bez krémů), až poté senzor aplikovat.

3) Co dřív – aplikace v mobilu, nebo aplikace senzoru?

Nejdřív nainstalujte a nastavte mobilní aplikaci dle instrukcí. Až poté aplikujte senzor. Postup podle návodu vám zajistí správné spárování a zahájení měření.

4) Senzor má výkyvy v hodnotách – mám ho hned sundat?

Nikoliv. Nejprve prosíme o tyto kroky:

  1. Přeměřte hodnotu glukometrem z kapilární krve.
  2. Vyfoťte místo aplikace senzoru a zaznamenejte (screenshotem) hodnoty z aplikace.
  3. Kontaktujte naši podporu v pracovní době Pondělí–Pátek 8:00–16:30 a nasdílejte data z aplikace našemu servisnímu týmu.

Pokud se nesrovnalosti objeví mimo pracovní dobu a aplikace hlásí, že senzor nefunguje správně, je možné senzor odstranit, ale prosíme, nejprve proveďte výše uvedené kroky, aby bylo možné situaci rychle vyhodnotit a efektivně vyřešit případnou reklamaci.

Vaše zpětná vazba nám pomáhá zlepšovat podporu i řešení případných potíží. Děkujeme!


Jak nás kontaktovat

Chatbot

Potřebujete odpověď hned? Spusťte náš chatbot (vlevo dole)– provede Vás nejčastějšími dotazy a doporučí další kroky. Pokud bude potřeba, předá konverzaci na naši podporu.

❤️ Koupit senzor iCan i3 🛒 Košík